Pastafestijn
3 maart 2024, het pastafestijn zit er alweer op.
Vanuit ons tevreden hartje willen we iedereen nog een laatste keer bedanken.
Voor ieder die is komen eten:
Bedank!

Het was zo zo fijn om jullie allemaal te mogen verwelkomen.
Van de leuke praatjes met de ouders tot de glimlachjes op jullie kind
03/03/2024
PACO Wedstrijd en CVB thuiswedstrijd groot succes!

Zondag 25/02 heeft STZ een succesvolle wedstrijddag gehad. Met onze jaarlijkse PACO wedstrijd in de voormiddag hebben we onze precompetitiezwemmertjes (meer dan 40 kampioenen!) kunnen laten proeven van wedstrijdzwemmen. Daar mocht onze goede vriend PACO uiteraard niet op ontbreken!

In de namiddag

03/03/2024

BINNENKORT

OVER ONZE CLUB

Welkom bij Swimming Team Zennevallei, waar de passie voor zwemmen tot leven komt! Onze vernieuwde  website is een poort naar een wereld van waterige avonturen, waar zwemsport niet alleen een activiteit is, maar een levensstijl.

Bij Swimming Team Zennevallei koesteren we de kracht van het water. Onze gemeenschap van zwemliefhebbers omarmt de golven van enthousiasme, vastberadenheid en teamwork. Of je nu een beginnende zwemmer bent of een doorgewinterde professional, hier vind je een thuis in het sprankelende blauw.

Ontdek onze rijke trainingsprogramma's, geleid door ervaren coaches die je begeleiden naar jouw doelen, of het nu gaat om het verbeteren van technieken, het bereiken van persoonlijke records of het vormen van nieuwe vriendschappen.
Bij Swimming Team Zennevallei vieren we niet alleen het zwemmen; we omarmen een gezonde levensstijl, teamwork en de vreugde van competitie. Sluit je aan bij ons team en duik in de opwindende wereld van de zwemsport!

Welkom bij onze zwemfamilie. Welkom bij Swimming Team Zennevallei - waar golven van passie en plezier samenkomen!

Françoise Vandersteen - Voorzitter