Het voorbije weekend trokken een aantal van onze competitiezwemmers naar Willebroek om daar het ietwat koudere water te trotseren in vijver De Bocht voor de Belgische Kampioenschappen Open Water.

We mogen terugkijken op een zeer geslaagd weekend, met veel gezelligheid, relatief mooi weer en vooral zeer mooie resultaten. Op de eerste dag van het BK werd Noah Thiébaut belgisch kampioen op de 7,5km vrije slag en behaalde Torben Cleymans een mooie 4de plaats. Daarnaast werd ook Emilie Ghislain 3de op de 7,5km vrije slag bij de dames. De tweede dag van de wedstrijd was eveneens zeer succesvol. Mathias Vanhassel en Kamil Smismans behaalden respectievelijk de 3de en 4de plaats op de 5km vrije slag. En in de namiddag werden zowel Lore Meerpoel als Karsten Cleymans belgisch kampioen op de 2km schoolslag en ook Torben Cleymans en Brent Hallet behaalden een zilveren medaille voor de 2km schoolslag en 1km vrije slag.

Met deze eerste wedstrijd van het seizoen is de toon direct gezet...we gaan opnieuw voor een sterk competitiejaar met mooie individuele en groepsresultaten.

Bedankt aan de begeleiders, de officials en de supporters voor hun steun dit weekend en nogmaals een dikke proficiat aan onze zwemmers.

Wij zijn verheugd om de nieuwe trainingsuren van onze zwemclub aan te kondigen, die vanaf begin september zullen ingaan. Deze aanpassingen zijn gemaakt om beter aan de wensen en behoeften van al onze leden te voldoen. Een overzicht kunnen jullie hier vinden: Nieuwe zwemuren

Hoofdsponsors